אני חופשי

אני חופשי,
מספיק כדי להכיר
את גבולות מעמדי החברתי-כלכלי

אני חופשי,
מספיק כדי לדעת
כמה עוד אצטרך ללמוד
כדי לשבור את שלשלאות בורותי

אני חופשי,
מספיק כדי להבין
את שבי תודעתי המצומצמת,
בהוויתי המצמצמת.

אני חופשי,
מספיק בכדי להרגיש
איך פחדי נוהגים בחיי.

אני חופשי,
מספיק בכדי להתייחס
לאפיי המנוכר.

אני חופשי,
מספיק כדי להשיג
עוד כסף לספק את התמכרותי
לצרכים כוזבים.

אני חופשי,
מספיק כדי לעבוד
על גלגל הפרנסה במרוץ העכברים.

אני חופשי,
מספיק בכדי לעצב
את דרישות תרבותי.

אני חופשי,
מספיק כדי לבחור
מסגרות שיכות קטנות.

אני חופשי,
מספיק כדי לאהוב
את מחויבותי ליקיריי.

אני חופשי,
מספיק כדי לצבור
רכוש משעבד.

אני חופשי,
מספיק בכדי לבטא
חלקית מדעותי.

אני חופשי,
מספיק כדי לנוע
עד לאן שיספיק טנק דלק
ב8 שקלים לליטר.

אני חופשי,
מספיק כדי לקחת אחריות
על מעגל ה"קסמים" המדכא.

אני חופשי,
מספיק כדי להצביע
לעריצי המחוקקים.

אני חופשי,
מספיק כדי למחות
נגד הגיון שיקרי.

אני חופשי,
מספיק בכדי למרוד
בהחלטות שמאחורי הקלעים.

אני חופשי,
מספיק כדי לחבור
לשותפי לתלות ההדדית.

אני חופשי,
מספיק כדי ליצור מציאות חדשה
ולקום מחר בבוקר
חופשי טיפה קטנה יותר.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה